離開時彈出視窗

Xanga Layouts

signin xanga subscribe claf private me out  


 

細路-v-"
It's time to look forward.
2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


nEw BlOg<3 分類: 仆街Diary"

第一篇Qooza:)
哈  用左個xanga skin
會唔會好怪呀?
我唔鍾意個blog頂上面果幾個xg鍵
不過唔緊要 遲D唔鍾意先再轉
好喇 我打完LI個QZ要去T&H打喇
仲要整下果個  因為__
T&H真係整得好鬼難睇=________="
p.s. Cherty唔好鬧我plz"






訪客留言 (返回 TongS 的日誌)


celiaaaaa 於 2007-12-27 06:32 PM 發表:
          唔好意思!我見唔到你打咩!*- 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]