離開時彈出視窗
細路-v-"
It's time to look forward.
TongS
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2007 年 12 月 28 日 星期五
28*
分類:
仆街Diary"
我今日下午會開始全力溫書
要考八大科 唔知四日溫唔溫得晒呢
溫唔晒一定肥架喎
好驚添 好怕又會有好多唔合格
好驚好驚好驚好驚好驚!
發表時間:2007-12-28 09:35 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 TongS 的日誌
)
kayee333
於 2007-12-30 07:57 PM 發表:
送cm!!^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
KAI子 2 於 2007-12-28 09:56 PM 發表:
加油...
支持你牙...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
yukiyukping
於 2007-12-28 12:42 PM 發表:
CM比你:]
sup
http://blog.qooza.hk/yukiyukping
我的-口-
xD
sup我哇
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 TongS 的日誌
]