tony

2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


今天超開心打班際排球同三分

好正!今天番學超好玩,今天學校全方位學習日,我參加左三分同排球,我頂!我參加三分入得過兩球,連平時比人話打籃球癈的人都入得多過我一球=.=好唔抵!早知係咁看籃la~~~然後排球仲衰,明知我唔識排球都比人叫左出來玩,不過算幾好玩,第一球開排球開到上去二樓=.=我第二球都好D打到去對面,不過踩界=.=



« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 140 | »


暱稱: tony
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
Wake me up
campus
喜歡這樣
朋友
hong kong study or o...
» 日誌分類
全部 (140)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 站內搜索
RSS Feed