好正!今天番學超好玩,今天學校全方位學習日,我參加左三分同排球,我頂!我參加三分入得過兩球,連平時比人話打籃球癈的人都入得多過我一球=.=好唔抵!早知係咁看籃la~~~然後排球仲衰,明知我唔識排球都比人叫左出來玩,不過算幾好玩,第一球開排球開到上去二樓=.=我第二球都好D打到去對面,不過踩界=.=