TrAcy "s BlOg
留言呀!!!
記住我係TrAcy
TrAcy0323
暱稱: TrAcy 1314*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

而家轉xg
同 h0eny 去書展!!
去左青衣睇戲!!
划艇@.@
0K 悶!!


日誌分類

全部 (60)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


去左大埔 愉快

今日我又出左街呀!!**

YESTERDAY 就去左MK,,今日就去左大埔!!!

我去左CRAZY ROOM ,不過冇乜野買,,而我細妹同呀MA就買左  百幾$$$ 野!!!>3<

之後去左大埔墟,,D 野比上次貴左,,所以我都冇買野!!!

BUT 尋日買既鞋,衫同埋褲都超超超超超超鐘意呀!!!

多謝你呀!!MAMA 禾挨你



2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


Happy 開心

今日好ha pi 呀!!!>3<

去左MK ,,買左鞋過年!!

今日搭車果陣,,有個八婆,,我拎個銀包出來果時,,啤住哂,,好想打佢!!~

,,跟住去左睇我果個表妹,,佢比上次重左呀!!!**

BUT 今日食dinner 果時,,我地都面左左,,cause 我媽媽要染頭髮,,,

我呀姨話下話唔等,,我呀媽就話:好呀,,咪唔好等囉!!

平時食飯就好多野講,,今日就.........  

唉..............

 

幾時先可以去AIA 呀??MA 呀

 



2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


今日.............. 無奈

返學等放學,,放學又等返學!!!唉,,雖然今日係hoilday ,

但係得自己一個係屋企對住部電腦,,真係感覺到有D 孤單!! >3<

今日我9:30就起左身啦,,都唔知點解會咁早!!^^

本身今日話同陳嘉弟出街,,可惜......佢病左呀,,望佢快D 好番啦!!

今日同左我呀媽食LUNCH,,跟住自己一個係上水行左一陣,,好悶呀!!

好想搵人傾計,,但係都要有人得閒先得既!!!**