今日我又出左街呀!!**
YESTERDAY 就去左MK,,今日就去左大埔!!!
我去左CRAZY ROOM ,不過冇乜野買,,而我細妹同呀MA就買左 百幾$$$ 野!!!>3<
之後去左大埔墟,,D 野比上次貴左,,所以我都冇買野!!!
BUT 尋日買既鞋,衫同埋褲都超超超超超超鐘意呀!!!
多謝你呀!!MAMA 禾挨你
今日好ha pi 呀!!!>3<
去左MK ,,買左鞋過年!!
今日搭車果陣,,有個八婆,,我拎個銀包出來果時,,啤住哂,,好想打佢!!~
,,跟住去左睇我果個表妹,,佢比上次重左呀!!!**
BUT 今日食dinner 果時,,我地都面左左,,cause 我媽媽要染頭髮,,,
我呀姨話下話唔等,,我呀媽就話:好呀,,咪唔好等囉!!
平時食飯就好多野講,,今日就.........
唉..............
幾時先可以去AIA 呀??MA 呀
返學等放學,,放學又等返學!!!唉,,雖然今日係hoilday ,
但係得自己一個係屋企對住部電腦,,真係感覺到有D 孤單!! >3<
今日我9:30就起左身啦,,都唔知點解會咁早!!^^
本身今日話同陳嘉弟出街,,可惜......佢病左呀,,望佢快D 好番啦!!
今日同左我呀媽食LUNCH,,跟住自己一個係上水行左一陣,,好悶呀!!
好想搵人傾計,,但係都要有人得閒先得既!!!**