tracy♥samuel*


2010 年 10 月 5 日  星期二   晴天


2010-10-05 分類: 未分類

今日好開心呀
朝早食左個好平既早餐
on duty同d f2鬥無聊真係work架..
打得好關係之餘
仲可以愚工作於娛樂xdd
d f2仔真係幾正
不過d肥仔多數都係難搞d

更加開心既係
我on duty完左番黎
見到黃逸明台上既公仔既背面
我就覺得好似樣呀
拎黎睇,真係snoopy呀
我:可唔可以俾我
佢;可以
更正點
我:買左幾錢
佢:好平
但放學果陣..de再問佢多一次
佢:80幾
就有d唔好意思
我:點解你會買?
佢:因為我似snoopy
我:死開啦你
佢:因為我鍾意美國
我:snoopy係日本架..xddd
不過都好多謝你:)

放學整曲奇,,點知家長晚會係12月囉,xddd
今天真好,,期待明天更好!

發表時間:2010-10-05 09:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TracyCrazy 的日誌)


TommY3Y 於 2010-10-06 06:20 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]