今日第1,2堂eng..去左cerol rm..
pe,,跳健康舞...教燃燒脂肪
練背肌同擴胸
but係到諗,,咁會吾會燃燒左胸部既脂肪??xdd
小息,,亂
第3隊,,無咩事丫..
3b,,源源好令聲,,同jason比,,真係無得比...xdd
贏左冠軍,,但無咩感受
正係有一刻想喊,,最後都無
佢地好high,,咁.
但我覺得無必要
贏左都吾洗咁囂呀??
做吾出咁高調既野囉..!!
同娘娘搭lib上5樓
一個2個扮囚犯,,,搭博dup頭沖入去xdd
仲有用左個班牌姐住個cam..印住3d架..xdd
libs吾想同你一組囉,,你吾走我走..!!
hist,,黃sir問3o,,,over咩??
我答左over the rainbow..xddd
放學沙田商業中心吾等於自己係沙田xdd
好kai,,明明知道自己係火炭,,見到咁既野仲以為自己係沙田
仲要問個服務生衣到係咪沙田xdddd
諗起都好樣衰..!!!
|