近期好中意聽反龍猫首歌,,
好舒服的感覺
比佢搞到打左個冷震,.莫名其妙...=.='
話說屋企樓下間士多要結業了,大概是被來來收了皮.~
知道E個消息,,我都幾振驚,畢竟佢都算係陪着我長大啦.
睇着佢開張,再睇着佢汁,好似有小小領悟到人生咁..XD
果到都算係一個充滿回憶ge地方,其實說不上難過,但總係有種座立不安的感覺
愈來愈多人、事、物都離我而去
如果說面對人生中別離的階段,未免太早了吧..
哈,E個時候就會諗起"最佳損友"ge歌詞
奇怪過去再不堪回首,懷念其實時常還有
人總是很奇怪
今日收到一分禮物啦,銀包黎ge
其實好耐耐之前已經想換過個新ga啦,但係呢一直都冇錢
唔知點解換左之後,始終個feel都唔係好啱咁
會有種想法: 都係以前果個好用啲咁,而家e個
放唔到散紙,又放唔到落褲袋,都算啦,長期都關唔埋ge,d卡位又難插咼....etc.
人總是很奇怪
努力付出(唔知算唔算努力啦),得到反黎ge收獲,得到自己想要ge野.
又唔可以令到自己真正的快樂
咁究竟,E樣係米真係我想要ge結果?
點樣先可以開心?
今日,做左個唔知啱唔啱ge決定,我冇聽到佢電話,我冇揾佢
因為我真係想再諗清楚,我想要ge係d物野。
|