今日二哥,我,小美,輝伯-_-'''四個人一齊去天台打ball......(係呀....又打la.....)
二哥任我地影佢........輝伯就遮住快面.....but我地都影倒...(哈.....底你死la.....87仔....哈哈.....)
頂......無la la....死人洗@@又尼左wow.....之後我覺得對住him我會嘔......之後我就出咗去lo(唔通等我反胃sin咩!!!!)
之後輝伯又話自己腳痛唔同佢地打ball.....又出左尼wow......
睇佢都似係唔想見到洗@@掛.....
By:BB
|