|
哇卡卡*
好乖呀我...
一朝早去自修室溫書with曉萌!
溫左3個鐘到...
落去食野..
食完..上番呢,,?
冇位...等又等...
算..吾等,.,,
去圖書館入兜下..
睇下有冇位...
有位..坐低左..
冇心機...
話落去2樓..
熱得濟..又上番去..
之後..又去曉萌學琴個到..
吾夠彊問..!!>!<
走..又去過圖書館..
終於肯乖乖地溫書..
突然...殺出兩條仆x...!
勁嘈..勁煩...
同曉萌傳字仔鬧佢地...!
笑死...!!
-------------------------------
胡生...你吾好投降...
你投降...我地會冇野玩嫁!
羸得精彩~!
|