| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 23 日 星期三 
2011-02-23 
|
分類: 心情隨筆 |
今天想說的話~!!
我想...周圍去唔同既地方~!!
我想...做自己鍾意做既野~!!
我想...做的事一定要堅持~!!
我希望...在我身邊的人都會幸福快樂~!!
我希望...他也可以堅持去做每一件事~!!
可以講得出就得到就算結果不完美~!!
可以同樣天天係天晴~!!
我希望...她可以去為自己再比現在更加努力~!!
可以做到我一生之中最好的知己~!!
我希望...我都可以為左自己而去努力一啲~!!
可以開開心心去面對所有事~!!
我要知道...自己其實真的是好幸福的~!!
其實有好多人還疼愛著我~!!
其實日日都可以過得好特別好開心~!!
我要知道...就算有啲野係自己唔想做既但係做完就會舒服好多開心好多~!!
就算有唔開心都好只要所著去面對都一定無問題既~!!
我要知道...就算我有幾煩幾唔開心都好都一定有人陪住我~!!
今天想說的話~完~
|
| 發表時間:2011-02-23 10:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 622 | »
|