| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 1 日 星期三 
(我真係唔想無左你哩個朋友!!) 
|
分類: 心情隨筆 |
直到而家..過左兩個星期都多d..
好似呀心講既咁..
咁樣對大家都會好d啦..
可能你心裡面對我既感覺..只有傷心..
可能你會覺得我傷害左你...
就算你唔咁諗..我都會覺得自己好哀..
比著我係你..都會一樣..
但係係咪一d做朋友既機會都無呢..??
我一見到你..我一d都唔敢大聲講大聲笑..
我只係想靜靜咁走過就算..
=========================
你在我身邊其實不只600天....了..!!
但係可能係我既錯..
因為我由一開始..就係要講清楚..
就唔會變成現在的樣子..
同一句..( 我真係唔想無左你哩個朋友 !! )
好無..??我真係唔想..咁 ...
=========================
算啦^^!!!..
聽歌聽歌聽歌..唔好諗咁多..
唔好諗,.,,
|
| 發表時間:2010-12-01 08:15 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 622 | »
|