| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 21 日 星期六 
就黎返學啦._." 
|
分類: 心情隨筆 |
就黎返學啦真係就黎返學._."
對我黎講就係一個新既開始((=^.^=))
但係星期一就係知道分咩班同邊d人讀咩班啦@_@
不過都諗到結果係點架啦^_^""
唔知升到上去會點呢?_?
大家有咩變化呢?_?
有唔同既係...
我希望自己真係會讀書啦..
因為再唔讀既話..
我真係讀唔到上去架啦/_\""
點都好啦~
讀書方面努力d就係既""
其他就.....唔知呢^^~
|
| 發表時間:2010-08-21 06:49 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | ... | 622 | »
|