| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 11 日 星期五 
你愛的人.不愛你..? 
|
分類: 心情隨筆 |
有一日..有一個男孩放學.見到一個女仔...個男仔對個女仔一見鍾情
之後就問個女仔::唔....唔該,,,你..你可唔可以謝手提比我打一打丫...........
故事就咁開始左
男主角番到屋企,就睇番自己屋企的來電...過左一陣..男主角.忍唔住.打左比女主角了
...令...令令令...令..令令令..令令...令..
小方:喂!!我係小方你係邊個丫??
丫峰:你知唔知我邊個丫..??
小方:邊個?
丫峰:你唔知我邊個咩?
小方:邊個?
丫峰:好la好la.我講la..我係頭先問你謝電話個個丫..記唔記得丫!!
小方:記得!!打比我做咩丫?
丫峰:冇野..想同你講下野姐!!
小方:好丫.............
之後..大家到講得好開心..之後一齊玩icq..
第二日.番學丫峰見到小方..丫峰好開心不停咁望住佢!
夜晚...丫峰又同小方玩icq..今次..丫峰就訓個時..同小方講不得不愛你..之後小方回應話.....我都係丫!!
兩個星期之後..小方同丫峰講..我地冇可能,不如你做我丫哥la!!
之後丫峰就好傷心咁應成左..故事未完................
之後佢地兩個人就.用兄妹名義來相交...
小方次次唔開心..丫峰都會同佢一齊唔開心..
小方有男朋友喇!!丫峰好傷心咁等...等小方回來!!
之後....過左好耐,好耐..
丫峰就問小方,有冇故仔講我知丫!好悶哦!!
小方就講番..丫峰同自己的故事...!
小方話..自己都有小小鍾意丫峰!
丫峰就問..咁姐係點丫..係唔係比多次幾會我丫..
小方話:吾吾..好!!
丫峰個時..飛常開心..!!
果時丫峰同小方就用男女朋友來相交!!
過左一個星期..丫峰問佢星期一,一齊番學丫...好無丫...
小方話:好丫
到左第二日..丫峰.用msn同小方講野,
小方同丫峰講:其實我冇忘記佢..我地冇可能不如分手la!
丫峰.唔想小方唔開心.在次應成分手.!
到左星期一了丫峰..好唔想番學.但係因為丫峰就快要走!!所以就用有限的時間令小方開心..
丫峰..不但冇嬲佢..比以前還更愛佢..丫峰唔理人點睇都一直默默祝福小方..一直咁去愛小方
終了..............................
******************************************************************************************
有些緣分係註定的 可能會給你幸福擁有 有時只有失去
愛一個人不一定擁有 但是擁有一個人就要好好去愛他/她..
|
| 發表時間:2010-06-11 03:51 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | ... | 622 | »
|