我今日同左我d朋友出去旺角到周圍行~
因為我心情唔係幾好....
可能係今個星期我都成日亂諗野啦,,,
其實我覺得自己而家真係好幸福架啦,
因為我有好愛我既家人,
關心我既朋友... ...
所以我仲諗咁做咩姐!!!
我想今日開始平時個個陳芷晴要返返黎啦!!!
一個咁煩躁既陳芷晴比我一個星期都足夠啦!!!
我唔想再要啦!!!
我真係知道要點做啦,
讀唔到書唔緊要啦,我又唔係一定要讀書先有野做既...
自己有做到最好就夠啦...
睇住黎呀!!
#平時遊手好閒,掛住玩,鍾意點就點,簡簡單單就最好#
好無聊呀!無啦啦比d野自己係到煩喎-3-
整到黎個星期都無咩精神咁一樣,,,,
星期日送d野比媽媽先///哈哈哈哈!!!
因為我最近好似令到佢有d擔心我....
其實仲有好多人好似因為我d野煩到佢地....
一定要送返d野比佢地先^0^
完~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|