| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 5 日 星期日 
變形金剛_狂派再起..好睇>v<
|
分類: |
今日係7月5日..一早就去天水圍運動場打羽毛球啦"
流左一身汗 " 一身都舒服左好多 ^0^
然後去買"飛"睇戲 當然唔係得我一個啦 =]
就係媽咪啦 -v-
我地睇既係~ 變形金剛_狂派再起~
當然好睇啦...
而家既外國電腦技術真係進步到" 我估唔到- -"
然後5點既時侯去元朗行左一陣街- -
差唔多6點既時候去搭車_突然?! 落左好大雨...
救命丫?! - -大家都好狼狽-v- 都唔知好嬲一定好笑- - "
當然_返左屋企既時候 " 就開電腦玩 "facebook" 心理問題..
係呢"0知大家有無玩 "facebook" 呢"
有就可以一起玩" ^0^ 明天見 =]
|
| 發表時間:2009-07-06 12:02 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 467 | 468 | 469 | 470 | 471 | 472 | 473 | 474 | 475 | 476 | ... | 622 | »
|