2008 年 1 月 18 日 星期五
為什麼他們常常會話出街...會... 但係我覺得唔會... 有時候,我想同佢談話... 但是∼佢可能... 我在想什麼?? 我的感覺...會有人理嗎?? (星期一)返啦!! 返到學校倒無咩好做∼ 算數啦... 好過無得返呀∼^^ 開心一下倒好啦!!因為... 我倒唔知本人在... 做什麼?? 只知到常常見到他... 如果想我忘記他∼ 可能... 我鍾意他什麼?? 我倒唔知... 我只知到現在好煩惱!! 我的朋友<慧> 一定倒係一樣... 但我可能忘記唔到... 今晚打到咁多先...88!!