我岩岩先訓就比呀媽嘈醒左 =.="
訓得過1個鍾.我琴日早上8:00先訓
今就比牙媽嘈醒左
岩岩起生吃左4條春腃 :
我d工人煎的 ~ 都 OK LA =.="
我岩岩開在 S.K..H 壇 :
http://skh62009.marlito.com/index.php
然後紫晴想下年去海洋公園+迪土尼 ~
我就無問題,不過我要開始草美金呢 ~ Ha ~