和哥!~
TszWo
暱稱: 和哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010就到! 今又過左1年...
病到死死下......
Party ! ......
仲於有ID Card啦 !
好耐無打Qooza啦 !
文章分類
全部 (27)
生活点滴 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 52
今日人氣: 5
累積人氣: 686
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


比呀媽嘈醒左 =.=" 疲倦 分類: 生活点滴

我岩岩先訓就比呀媽嘈醒左 =.="

訓得過1個鍾.我琴日早上8:00先訓

今就比牙媽嘈醒左

岩岩起生吃左4條春腃 :

我d工人煎的 ~ 都 OK LA =.="

我岩岩開在 S.K..H 壇 :

http://skh62009.marlito.com/index.php

然後紫晴想下年去海洋公園+迪土尼 ~

我就無問題,不過我要開始草美金呢 ~ Ha ~






訪客留言 (返回 TszWo 的日誌)


mandy66789 於 2009-08-27 01:46 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx~
Posted at 2009-08-27 02:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszching17 於 2009-08-26 09:39 PM 發表:
等等先..
你話係你d工人煎的....
[d工人????]
????d????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係我屋K做個D工人= =
Posted at 2009-08-27 02:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszching17 於 2009-08-26 09:38 PM 發表:
cm1
yo!
你有打我個名^^
訓得個一粒鐘真慘..........
食春卷的你..[呵呵]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
Posted at 2009-08-27 02:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]