岩岩起左身~
又係今無啦啦比人
嘈醒 ! (佢話子和快d起身啦 ! =.=")
6點中就訓....訓到11:00到
1起就on msn ! 哇 !!!!! 小學無人on= ="(小有)
頭兩個唔計 :

哦.........唔記得左佢地天日開學添=.="
唉.........又可能同唔到佢地Msn啦 ~
可能我每次都要等 星期 5-日 先得啦~
唉...........................................................
更新兩張日出D 相 :


好啦! 唔打啦! 去食野先~ 88
|