釘釘日記 `;' {chiuuU.♥ }
` 只是我單方面的 愛t3t[?]
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
Tsz_0426

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
關於釘釘的:

NAME:釘釘 :]chiu.
GENDER:male.
Birthday:4月26'

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
   釘釘所打的.
2010既第一片文章""...
@@"
讀書讀到就死的日子-_...
冇野做""
幾無奈既一日"
COMMENTS
最近三個月尚無任何留言
  
Friends.
2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


今日好好笑囉-3-"                                                                                                                              分類: 未分類

今日因為腳痛..

so,,

就坐的士-__-

其實唔係好笑嫁..

但係真係好痛,,

唔想企,,

所以先坐,,

好心痛,,

冇左50蚊,,><”

之後今日冇早會啦  

so上左課室,,

第1,2中文,,

要作文,,

嘻嘻,,

作小左小小,,

之後第3,4去左跟蕭太上堂,,

唉,,

比人整到我要做個個死人哈利,,

薯嫁-0-

之後第5,6世史,,

一上堂個時,,

肥凝係到講咩活力健咩咩..

仲做埋出黎,,

好好笑,,

之後lunch,,

成班人去左撚手食.,.

之後番到去呆坐一陣就打鐘了,,

第7數學,,

教新野,,

之後第8,9科學,,

勁多人唔合格,,

全班得10個到合格,,

我勁唔据囉,,

攞多3分就合格,,

唉,,

之後放學要做blog,,

做到4點幾就走了

去左唱K,,

得我同邵BAD  2個男仔,,

薯MAN佢話去,,

但係冇黎到,,

之後就同西餃..嘉儀,,仲有提子去唱了

-__-

佢地3個女仔唱到勁勁勁勁勁大聲,,

仲到我地有幻聽,,

之後唱K唱左200蚊到,,

我一個人- -

有D借左比人,,

><"

冇左啦-0-

之後就同邵BAD 去食野,,

食野就行百街,,

行完就走番屋企- -

當然就唔係真係走番去啦,,