今日因為腳痛..
so,,
就坐的士-__-
其實唔係好笑嫁..
但係真係好痛,,
唔想企,,
所以先坐,,
好心痛,,
冇左50蚊,,><”
之後今日冇早會啦
so上左課室,,
第1,2中文,,
要作文,,
嘻嘻,,
作小左小小,,
之後第3,4去左跟蕭太上堂,,
唉,,
比人整到我要做個個死人哈利,,
薯嫁-0-
之後第5,6世史,,
一上堂個時,,
肥凝係到講咩活力健咩咩..
仲做埋出黎,,
好好笑,,
之後lunch,,
成班人去左撚手食.,.
之後番到去呆坐一陣就打鐘了,,
第7數學,,
教新野,,
之後第8,9科學,,
勁多人唔合格,,
全班得10個到合格,,
我勁唔据囉,,
攞多3分就合格,,
唉,,
之後放學要做blog,,
做到4點幾就走了
去左唱K,,
得我同邵BAD 2個男仔,,
薯MAN佢話去,,
但係冇黎到,,
之後就同西餃..嘉儀,,仲有提子去唱了
-__-
佢地3個女仔唱到勁勁勁勁勁大聲,,
仲到我地有幻聽,,
之後唱K唱左200蚊到,,
我一個人- -
有D借左比人,,
><"
冇左啦-0-
之後就同邵BAD 去食野,,
食野就行百街,,
行完就走番屋企- -
當然就唔係真係走番去啦,,
|