| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 17 日 星期一  |
今日去,,機場,, |
分類: 未分類 |
今日7點3就起左身,,
不過因為仲想訓 咁就訓番...
之後我阿媽7點7叫番我起身,
咁7點9到就出左門口啦,,
番到學,,
要早會
仲要比個個kai子
miss 林
睇d野,,
不過我都好采帶左,,
so
唔洗比佢煩,,
第1,2生活教育
好悶
講個個咩少女日記
之後雞好一睇到就話番上次
邵鵬展講錯個次d野,,
xxxx
之後笑左一陣,,
第3,4 本來p.e
不過miss鄭攞左黎用,,
今堂勁快咁就過左,,
好能係好抄野,,
第5,6普通話,,
勁悶,,
係咁讀
lunch,,
食完之後去左買點
買完番去搵番佢地,,之後一齊走番走
之後係小食部到行左陣就上車上機場
坐左1個鐘多d到
全班勁嘈,,
嘻嘻,,
我都有-0-
咁到左就要我地做訪問
不過我冇做左
我抄人同作出黎
嘻,,我個組得魚蛋做,,
本來我都有做,,
不過個個人唔識英文
so冇做到,,
咁行下行下就過左1個幾鐘,,
咁就要番去上車,,
之後上車過左一陣 就想訓,,
過多一陣 同魚蛋,,陳嘉儀個d玩影相,,
傻左玩到-0-
之後我就訓左一陣,,
訓個時 好似比人影左相,,
慘慘
之後就番到學校啦..
上番去攞野,,
咁就走了,,
之後就去左網吧玩到20點到,,
咁玩到7點半到就走了,,
之後番屋企...
就打blog,,
魚蛋訪問既人
|
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 136 | » |