今日落雨""
仲要7點10先係屋企出街,
之後就飛的,,
好心痛囉,
冇左咁多錢,,
第1,2本來就科學,,
不過比老鄭攞左,,
之後我念,>>>>你唔好咁狼死好喎,,
嘻嘻,,
做bca,,
悶,,
第3,4都係佢,,
都係做bca,,
第5,6就數學,,
講卷,,
講完卷,,佢就話冇野做嫁啦喎,,
個時仲有10min到,,
好似,,
咁就傾計,,
傾到勁好笑,,
家銓比我彈jj同個波- -"
勁好笑-0-""
笑左,,
第7,8就地理,,
講卷,,
講完就講咩入大學d野,,
好留心聽,,
哈哈,,,唔想個時搵工咁辛苦,,
呢句就真係真,,
第9中文講卷,,
仲未知分,,
唉,,等天日吧,,
之後放學就留低,,
誚埋個Eng 機場份野,,
講完走,,
番屋企
|