MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

                             
TuNG_0624
暱稱: Gi0`(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
choral speaking day;...
20.09.09=)
FINAL EXAM.
♥624..=]
哈哈又轉;D
文章分類
全部 (65)
平日; (14)
無聊; (9)
學校; (40)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
be's bloG~
fish's XanGa~
te's XanGa~
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 98
今日人氣: 3
累積人氣: 12317

2009 年 1 月 16 日  星期五 

久休復出的一天`xd
 

今日係fri..day5.

是我們久休復出的一天呢`xd(by ms chau)

朝早..天都未光晒就去左食breakfast`= =

等小巴條隊長到乜咁`= =

成0750先番到=[]=..

assembly..c樂冰你真係乖咖姐~~=V=

短form teacher period..我下星期開始做monitor啦點算=__=(?!)

i.s個project no.19-24 1組..mentor=j chung= =

有d唔開心..ms-d唔同我1組呀T^T(!!!)

冇得同熟人合作我會唔慣T^T

comp..又冇得用電腦\ [] /`!!! (噴火了= =)

p.e..久休復出的一天..做warm up做得好痛苦`xd

之後練舞..xyzabc!!!我要同fishfish調位..要將d動作倒轉晒=__=

fishfish..等ms chau教你做男仔啦~~xd

recess..搞搞下冇晒d時間食野`=3=

maths..ms tam去左睇海豚冇卷派); (又噴火先~~xd)

ms yip代..做咩偏偏中文科唔派wo`=3=(?!)

music..勁開心>U<`!!!

'sad bird'戈張gp work ws我地拎29/30哇` @v@

chin..又係ms yip`;p

講卷2..語文運用好似錯左1個(?!)

ms yip話我地作得最差係'一次考試前的見聞' (!!!)

xyzabc!!!早知就唔作啦`=3=(又噴火又噴火!!!)

lunch..sit wif fishfish(好耐冇咁啦~~=V=)

then..準備elderly d野..

rachel yeung:「giovanna活躍左~~」

囧..其實我係好斯文咖=V=(!!!)

點解個個都唔覺咖`=3=(?!)

then..line up又上番去..rehearsal`

then出發..差d 40人1齊撞車=__=

2c elderly visit time~~

我戈gp 8號戈位婆婆又識寫揮春又識計數又誠實..88歲啦..好聰明>U<`(!!!)

另外我戈gp d婆婆都好健談..我愛佢地~~xd

唔知點解我想去多次~~ @v@

then..1630番歸`

-

其他班派左好多卷啦`=3=

我又要~~~~~~~~~xd`

我今次ge target係希望科科平均分都有80以上..but eng lit 拎80以上已經好難= =..

bcoz我d test死晒=__=

-

我想打番琴日d野..=__=

edit later.

-

-

-

-

keep your eyes.locked on mine.

 
 
2009-01-16 05:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]