今日係fri..day5.
是我們久休復出的一天呢`xd(by ms chau)
朝早..天都未光晒就去左食breakfast`= =
等小巴條隊長到乜咁`= =
成0750先番到=[]=..
assembly..c樂冰你真係乖咖姐~~=V=
短form teacher period..我下星期開始做monitor啦點算=__=(?!)
i.s個project no.19-24 1組..mentor=j chung= =
有d唔開心..ms-d唔同我1組呀T^T(!!!)
冇得同熟人合作我會唔慣T^T
comp..又冇得用電腦\ [] /`!!! (噴火了= =)
p.e..久休復出的一天..做warm up做得好痛苦`xd
之後練舞..xyzabc!!!我要同fishfish調位..要將d動作倒轉晒=__=
fishfish..等ms chau教你做男仔啦~~xd
recess..搞搞下冇晒d時間食野`=3=
maths..ms tam去左睇海豚冇卷派); (又噴火先~~xd)
ms yip代..做咩偏偏中文科唔派wo`=3=(?!)
music..勁開心>U<`!!!
'sad bird'戈張gp work ws我地拎29/30哇` @v@
chin..又係ms yip`;p
講卷2..語文運用好似錯左1個(?!)
ms yip話我地作得最差係'一次考試前的見聞' (!!!)
xyzabc!!!早知就唔作啦`=3=(又噴火又噴火!!!)
lunch..sit wif fishfish(好耐冇咁啦~~=V=)
then..準備elderly d野..
rachel yeung:「giovanna活躍左~~」
囧..其實我係好斯文咖=V=(!!!)
點解個個都唔覺咖`=3=(?!)
then..line up又上番去..rehearsal`
then出發..差d 40人1齊撞車=__=
2c elderly visit time~~
我戈gp 8號戈位婆婆又識寫揮春又識計數又誠實..88歲啦..好聰明>U<`(!!!)
另外我戈gp d婆婆都好健談..我愛佢地~~xd
唔知點解我想去多次~~ @v@
then..1630番歸`
-
其他班派左好多卷啦`=3=
我又要~~~~~~~~~xd`
我今次ge target係希望科科平均分都有80以上..but eng lit 拎80以上已經好難= =..
bcoz我d test死晒=__=
-
我想打番琴日d野..=__=
edit later.
-
-
-
-
keep your eyes.locked on mine.