MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

                             
TuNG_0624
暱稱: Gi0`(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
choral speaking day;...
20.09.09=)
FINAL EXAM.
♥624..=]
哈哈又轉;D
文章分類
全部 (65)
平日; (14)
無聊; (9)
學校; (40)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
be's bloG~
fish's XanGa~
te's XanGa~
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 98
今日人氣: 6
累積人氣: 12256

2008 年 12 月 5 日  星期五 

board<3
 

久違了的qooza= =

今日係fri..day 3*

朝早番學又見到ms wong呀>U<`

番到spslt..先起canteen hea..

then過cover..

唉..好sad..

對唔住呀..唔好嬲我啦..我唔咁ge意思呀!!!sorT^T

assembly..好sad..

上classrm..free breakfast= =

pth..考口試..未輪我..

但係我對住呀kelly真係好xyz..(難以形容)

我唯有做乖女溫書=3=

i.s...呀mr."廢"尼教..(by doris)

都冇人埋佢=A=..我地gp係咁唱兒歌=3=..

同doris+士多啤梨唱hiroto..=v=

recess..help士多啤梨搵水樽..

士多啤梨; 節哀順變啦=A=..

maths..ms tam 怒了!!

我用半堂做好張ws(bcoz it is very easy!!) =A=..

kelly; giovanna..你做咩咁快做完.

me; ..........(你想我點答你?!= =)

chin hist..係呀m to..我地好down呀=A=`

eng..無聊..but坐得太近teacher..唔敢抄lyrics= =

lunch..sit with fishfish (even調左位-v-)`

fishfish..好poor T^T..but 我會為你補給=)

break..decoration in 2c=)

桔 卓 andrea n' me 好嬲呀!!

actually we dont want to be another xxxxxxxx........

打鐘.."traffic congestion" =A=`..

chin..gp 4 presentation..

alison..比喻得好好=v=

ole..choir..我終於背到lyrics啦!! xd

你仍然唔同我講野..really sor呀T^T!!

放學..衝去needlewk rm整recycling bad=)

原本1645走得= =..點知部sewing mechine 唔聽話=3=`

 l wong好好人呀>U<`..thz a lot=)

1715終於finish我個"bee bag"=v=`

衝上2c classrm..仲有好多人做decoration呀>U<!!

that's team spirit=)

and then..decoration..

有個人入2c classrm 話要借野..

rachel; 你邊班?

guy; 2b.

rachel; 2b ge唔借!

guy; ...(走)...

我; 點解唔借?

rachel; 我地問2b..佢地都唔借呀!

我; 哦..

(suddenly 有another 兩個2b guys入尼..)

2b guy 1; dxu!!!!(大嗌粗口)..做咩唔借呀!!

2b guy 2; 哈哈..(狂笑)..

(2b guys 走..)

2c all guys; 做咩呀..!?(起哄)

....2b guys 搞咩呀=A=?

continue the decoration=)..

謝"貞貞"借mobile phone比我打=)*

我覺得..班班f.2都好有水準呀!!!

好excited>U<!!`

1830..i poon 親自趕人..

士多啤梨..你把聲唔夠高扮鬼嚇人咖啦=v=..

走人`

今日留到1830..不過好hapi ^^`!!

swimming gala=A=..doris n' nana妹 +油呀!!=)*

picnic相遲d post= =..

-

plz....forgive meT^T!! sor!!

-

-

-

then i would thank that star..that made our wish come true

 
 
2008-12-05 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]