|
|
♡╮°[[私を好きになる..??*。
<~ 貓氣長存喔~ 喵*
TunGbxX
暱稱: ♥豆釘`!
性別: 女
國家: 香港MORE...
«‹ May 2015 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
:: 訪客留言 :: 最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 :: 尚無任何連結
:: メロMERO :: ![]()
:: 日誌搜尋 ::
2006 年 5 月 2 日 星期二 晴天 ╮( ̄▽ ̄)╭
今日係星期2..都幾日冇打日記啦..
放左幾日假..幾日都好忙..
星期6..珈佢地要走..咁咪1齊食飯..
但有d人係最後先黎.. -__-| 激氣..
星期1仲煩..我房比人拆樓..
真係好好好傷心呀....
裝修係..好好好..好煩..
傢私好似要2個星期先搬黎東涌..
我聽到呢度..都想暈..
我房空哂..點訓..-____-|
其實前日..我去左琳,珊 黎訓..
哈哈哈.. 因為冇地方訓..
傷心... 訓日好慘..
9點幾返屋企..唔之訓邊..t^t
爸B要睇乒乓球賽..我都睇左2場先訓..
睇左2場..就已經好眼訓..
攪到我爸變左要訓梳化..
我訓媽咪房同媽咪訓..
之後起碼1個禮拜要過d
冇床..冇衣櫃..冇窗花o既日子..
好唔開心..d公仔唔之去哂邊..
好似已經比媽咪放哂係垃圾膠袋..
我想個櫃快d送過黎..
因為我d野冇位放啦..
裝修完後..歡迎黎玩呀..
但係宜家好亂好亂..哈哈哈..
聽日家政考試..相信我地攪得掂呱..
岩岩落雨..腰骨痛..
風濕發作..我都唔之道係唔係..><
刊登時間︰2006-05-02 10:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 109 | »