| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2006 年 12 月 22 日 星期五
補課*
|
今日...
7點幾8點就起身喇∼!!
要返學呀!!
人地就好開心咁放假,我地就要返去補課=.="
唉∼!!
今日補phy呢∼!!
派卷∼!!
派左卷1...
唔知格,意料之內!!
我從來都未試過phy合格過嫁∼!!
11點半個陣,夠鐘!!
我地係咁叫魚蛋佢放我地走,聽日再繼續過...
佢點都唔肯放喎!!
話我地有d遲到喎=.=
之後我地成班人就話:你今日都遲到喇∼!!
佢就笑笑口咁,好無奈咁放左我地=.=v
返到黎之後,有樣好激氣既事囉!!
我未見過咁無賴既人嫁∼!!!!
**************************************
玩緊電腦個陣,阿艇佢地問我出唔出去踩單車...
好想出呀!!
但阿爸佢要返黎食飯[[因為冬至呀!!要返黎做節呀!!]]
唔知幾時返,so唔去喇∼!!
我今日由返學開始就好想出去踩喇>.<
4點度,阿爸佢返黎喇∼!!
之後食飯...
食到差唔多5點...
又玩電腦...
睇左好多片呀!!
而加擺相先∼!!

死傻湯XD" ↑E生↑

醫生同kai鋒 前 ↑死亡筆記2↑ 後

話明電影poster,,應該係要直既!! 前 ↑無間道1↑ 後

無間道2[[不過唔係好夠人啵=.=""]] 前 ↑賭神↑ 後

Miss Wong返左黎呀!!!(兔耳) ↑米加手柄↑
仲有d相,有d未齊呀!有既我會攏上相簿度嫁!
係大路上 入面
ps::仲有呀!!!
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/yuentung1123/album?.dir=f079scd&.src=ph
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2006-12-22 01:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|