| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2006 年 10 月 20 日 星期五
Sports Day 第2日*
|
今日....
6點9度就起身...
好眼訓呀!!!
好想繼續訓呀!!!
7點4度就出左門口喇∼!!
跟住就同興興佢2個行出富東搭地鐵...
等緊車個陣...
見到嘉恩佢喎=.=...
佢今日原來去旅行呀!!
不過又係去赤柱=.=""
去到荔景就同佢say bye喇∼!
之後我同興興就去左轉車...
when the安全閘門was closing,,,
we saw the boy,who areF.1~3,就攝左入黎...
首先...
佢先俾度閘門夾親...
再俾度地鐵門夾...
佢1共做左2次心口碎大石=.=
我覺得其實仲好睇過"heart mouth break big stone"....
睇到我好想笑...
到左大窩口之後..
我地就慢慢行過去運動場....
好遠呀條路...
去到之後...
搞左1輪之後...
又去左己社度玩喇∼!!!
去到個陣...
見到佢地班人好忙咁吹左d ET氣球=.=
個椒好鬼死好笑...
可惜冇影低=.=
冇耐..
我就幫佢地手整野...
冇咁悶嘛...
整完之後,就係度睇比賽....
彭耀鋒佢黎左呀!!!
影左佢相...
好耐冇見呀!!!
玩下,睇下,影下相,就咁就過左成個上晝...
又有得去食飯喇∼!!
當然又係老地方...
冇變過...
不過...
又係多左好多人...
梗係又覺得冇哂D私隱咁...
話哂呢達地方係我地4個搵出黎...
如果你話係自己搵出黎再帶人黎我都冇說話好講!!!
但而加係我曾經帶你黎,而你而加係自己扮代表咁帶人黎我就唔係好据囉!!
好唔想咁多人黎呀!!
食完之後..
就去左買動物餅,好耐冇食過喇∼!!
突然之間好想食呀!!!
然後就返去lu...
係番立社度坐左陣之後...
d人突然同我地講話想我地幫手fing塊橙色布(立社既顏色)
之後就襟左係我、Michelle、靜儀同靜文身上=.=
幫我地襟被咩!?
so我就同Michelle2個即刻走人..
話自己唔係立社=.=v
其實Michelle佢又唔係立社,係人社呀XD
只不過係靜儀佢地係度就坐過黎之嘛=.=v
我地2個又走左去己社呀!!!
d小學生黎左幫手打氣呀!!!
好得意呀佢地>.<
又睇左接力賽呀!!!
不過今次老師接力冇乜睇頭呀!!!
因為林sir佢今年冇跑呀>.<
冇野睇!!
之後...
就閉幕禮...
頒獎呀!!
我地立社拎左成3個大獎...
不過我冇乜feel,可能係我對個社冇乜歸屬感呀!!
而且我本身都唔係好中2呢個社啦∼!!
己社就得啦啦隊大獎咋>.<
不過我覺得係2實至名歸囉∼!!
d小學生真係打得好好呀!!
SK佢仲跟住d小學生做動作打氣..
好鬼好笑XD"
係我坐緊係度魏走人個時...
我悶到差d訓著呀!!!
救命呀!!
快d俾我返home喇∼!!
然後...
我就同靜文2個返去喇∼!!
撇低左興興佢=.=v
5點7度返黎...
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2006-10-20 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|