''[▋彤*_|\/"
 

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

..°●日誌最新☆°.

2018-03-26
2018-02-15
2017-10-11
2017-10-08
2017-08-31

◆*..×友子留言..▲+||


 

最近三個月尚無任何留言



*◆×"我的友子×°◆\|\

 

 


 
 
 
 
 
 

邱嘉,,*

靜儀,,*

 

Richard 艇,,*

 
 
 

   


         

2006 年 10 月 20 日  星期五 

Sports Day 第2日*

今日....

6點9度就起身...

好眼訓呀!!!

好想繼續訓呀!!!

7點4度就出左門口喇∼!!

跟住就同興興佢2個行出富東搭地鐵...

等緊車個陣...

見到嘉恩佢喎=.=...

佢今日原來去旅行呀!!

不過又係去赤柱=.=""

去到荔景就同佢say bye喇∼!

之後我同興興就去左轉車...

when the安全閘門was closing,,,

we saw the boy,who areF.1~3,就攝左入黎...

首先...

佢先俾度閘門夾親...

再俾度地鐵門夾...

佢1共做左2次心口碎大石=.=

我覺得其實仲好睇過"heart mouth break big stone"....

睇到我好想笑...

到左大窩口之後..

我地就慢慢行過去運動場....

好遠呀條路...

去到之後...

搞左1輪之後...

又去左己社度玩喇∼!!!

去到個陣...

見到佢地班人好忙咁吹左d ET氣球=.=

個椒好鬼死好笑...

可惜冇影低=.=

冇耐..

我就幫佢地手整野...

冇咁悶嘛...

整完之後,就係度睇比賽....

彭耀鋒佢黎左呀!!!

影左佢相...

好耐冇見呀!!!

玩下,睇下,影下相,就咁就過左成個上晝...

又有得去食飯喇∼!!

當然又係老地方...

冇變過...

不過...

又係多左好多人...

梗係又覺得冇哂D私隱咁...

話哂呢達地方係我地4個搵出黎...

如果你話係自己搵出黎再帶人黎我都冇說話好講!!!

但而加係我曾經帶你黎,而你而加係自己扮代表咁帶人黎我就唔係好据囉!!

好唔想咁多人黎呀!!

食完之後..

就去左買動物餅,好耐冇食過喇∼!!

突然之間好想食呀!!!

然後就返去lu...

係番立社度坐左陣之後...

d人突然同我地講話想我地幫手fing塊橙色布(立社既顏色)

之後就襟左係我、Michelle、靜儀同靜文身上=.=

幫我地襟被咩!?

so我就同Michelle2個即刻走人..

話自己唔係立社=.=v

其實Michelle佢又唔係立社,係人社呀XD

只不過係靜儀佢地係度就坐過黎之嘛=.=v

我地2個又走左去己社呀!!!

d小學生黎左幫手打氣呀!!!

好得意呀佢地>.<

又睇左接力賽呀!!!

不過今次老師接力冇乜睇頭呀!!!

因為林sir佢今年冇跑呀>.<

冇野睇!!

之後...

就閉幕禮...

頒獎呀!!

我地立社拎左成3個大獎...

不過我冇乜feel,可能係我對個社冇乜歸屬感呀!!

而且我本身都唔係好中2呢個社啦∼!!

己社就得啦啦隊大獎咋>.<

不過我覺得係2實至名歸囉∼!!

d小學生真係打得好好呀!!

SK佢仲跟住d小學生做動作打氣..

好鬼好笑XD"

係我坐緊係度魏走人個時...

我悶到差d訓著呀!!!

救命呀!!

快d俾我返home喇∼!!

然後...

我就同靜文2個返去喇∼!!

撇低左興興佢=.=v

5點7度返黎...

 

   ∼完∼

刊登時間︰2006-10-20 09:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]

   



 

 

function gs(){ var clrPos=Math.floor(Math.random()*colours.length) with (window.document.body.style){ borderWidth=14; borderStyle='solid'; borderColor=colours[clrPos];}} if (document.all)window.document.body.onscroll=gs;