| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2005 年 11 月 30 日 星期三
整壁報*.. ..吽!吽!吽!
|
今日....
朝早上堂唔知點解好吽,吽,吽呀!!
都唔知做乜事=.="""
特別係係上物理個陣...
吽到連阿sir都問我做乜事...
可能今堂教個d野悶d掛...
如果唔係都唔知點解釋喇∼!!
到左lunch之後...
先好返d..
上第2、3堂個陣...
叉左個週會過黎=/\=
搞到冇得上生物同數學...
你係搞就搞係English度啦∼!!!
可以唔駛上嘛!!!
唉∼
週會個度講d歧視喎∼!!
d人做短劇個陣...
有後time可以俾我地博返佢...
番簡就去博左佢啦!!
不過做話劇個個人勁鬼串喎!!!
好想打佢囉!!!
就咁...
就出現左舊年辨論比賽既情景出黎!!!
番簡,加油呀!!我撐你呀!!!唔好衰俾佢睇姐∼!!
之後...
都冇乜野啦∼∼
放學...
去左整壁報...
阿sir請食朱古力呀!!
好食呀!!不過有d甜左d=.=
食下食下..
好口渴...
但都未同阿sir講,佢就請我地飲野呀!!
多謝阿sir!!!
另外..
都要多謝Miss Lee佢...
because佢都請左我食朱古力>.<
又because我之前都有幫佢手整地理壁報嘛=.=v
又有得食...
lucky!!!
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2005-11-30 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|