''[▋彤*_|\/"
 

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

..°●日誌最新☆°.

2018-03-26
2018-02-15
2017-10-11
2017-10-08
2017-08-31

◆*..×友子留言..▲+||


 

最近三個月尚無任何留言



*◆×"我的友子×°◆\|\

 

 


 
 
 
 
 
 

邱嘉,,*

靜儀,,*

 

Richard 艇,,*

 
 
 

   


         

2005 年 11 月 4 日  星期五 

好得死火呀!!!!

今日...

派左中文test...

36分=.=

咁都可以有喎∼!

真係奇蹟呀!!

上Eng個陣...

Miss Gill佢返左上晝有返竟然冇返下晝=.=""

1知道Miss佢冇返...

我地成班下左1聲之後就拍手and大嗌Yeah!!!

跟住禿鷹代堂....

Miss Li佢入左黎...

我地幾驚佢教English呀!!!

好彩姐∼

佢冇教到,只係入黎寫返Miss Gill佢交代個d野姐∼

係佢寫緊個陣...

時sir佢入左黎...

話佢可以幫禿鷹佢代堂...

不過,我地就係咁叫佢走....

因為佢想教數=.=

我地唔想佢教..

難得有空堂嘛!!!

就咁...

阿sir就好無奈咁走左...

臨走個陣,,,

佢同我地講:你地小心d呀!!!

XDDD""

禿鷹都無奈咁話我地:乜你地咁樣對你阿sir嫁....

放學...

返到黎勁火囉∼!!!

見到阿媽佢問都冇問過人就將人地個櫃搬出黎話擺係佢度喎...

真係丫∼

勁過分囉!!!

就咁...

就同佢嘈起上黎...

可憐既番簡...

打電話黎真係打得唔係好岩時侯=.=

俾我d火氣燒親...

真係要係度同佢講聲sorry呀=.=""

跟住...

食飯..

我仲嬲緊...

so就唔同阿媽佢坐咁埋...

好唔想同佢坐!!

未見過d人咁過分嫁!!!!

仲要講到好似我錯咁!!!

間房係我既!!

我中意點搞就點搞...

有咩唔得呀∼?

咁唔中意就唔好入黎囉!!!

話咩我要拎野就入佢房拎..

個d係我同d fd 既秘密黎嫁!!!!

有冇尊重人嫁∼?

擺係佢房度容乜易俾你睇哂嫁!?

咁唔中意就咪鬼入黎啦!!!

冇人叫你擺野係我度喎!!!

食緊飯個陣...

佢又係度發哂癲咁!!!

佢都痴線嫁!!!

勁唔想同佢坐埋1枱呀!!!

so就冇乜點食只係係咁食飯然後走人!!!

 

   ∼完∼

刊登時間︰2005-11-05 07:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]

   



 

 

function gs(){ var clrPos=Math.floor(Math.random()*colours.length) with (window.document.body.style){ borderWidth=14; borderStyle='solid'; borderColor=colours[clrPos];}} if (document.all)window.document.body.onscroll=gs;