| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2005 年 9 月 5 日 星期一
做左[[人肉吸塵機]]" =.="
|
今日....
去到school....
冇乜野do....
拎左書之後,阿sir就開始教我地Maths=.="
因為冇野do,就開始教喇∼!
小完息之後....
就入左hall聽嗰個咁既張寶珠up廢話=.=
勁想1巴車埋佢度呀!!!!!
放學之後...
我同番簡又同艇仔、湯湯、蘿白and1個我唔記得佢叫咩名既人玩UNO and 包剪搥=.=v
點幾度返到home....
食完野...
諗住搵埋彭耀鋒佢1齊去搵雯雯...
點知佢話佢而加要去機埸喇>/\<
希望佢可以快d返黎啦∼∼∼
跟住...
我就包書...
包到5點幾....
然後,就同阿媽執書枱....
就咁我先知原來我張枱有咁多塵=.="
唔驚唔覺做左[[人肉吸塵機]]=.=
執左好多野出黎呀...
全部都throw哂lu...
間房好似乾淨左好多=o=v
聽日開始上堂呀!!!!
好唔想上添=.="
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2005-09-05 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|