| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2005 年 8 月 12 日 星期五
12/8既事*
|
今朝...
又係例牌:早操、食野、步操=.=
之後...
就係消防安全大使訓練...
梁sir仲講刑好鬼死好笑...
又提水又講笑...
跟住連溫都唔俾我地溫就即刻考試=.=
考緊個時,
梁sir仲係咁講d答案出黎...俾佢吹脹=.="
我地就係咁寫佢講個d答案...
成個考試跟本就唔係考試=.="
只係抄答案=.=
第1次考呢d有人提水既試....
然後食飯..
跟住畢業預演...
上埋最後1次既體能訓練,就見唔到令仔阿sir嫁啦>/\<
然後燒烤...
跟住C生夜話....
睇番呢幾日d相...
個個都喊...
我忍都忍唔到...
跟埋d女1齊喊>.<
成組人得番Michelle1個冇喊咋!!
佢好勁呀!!
忍到...
跟住分享,d人分分下又喊..
搞到我又再喊...
時sir就係咁影=.=
最後唱歌1度唱1度喊=.=
d紙巾用哂啦>.<
本來10:30我地就要熄燈訓覺,
但今日阿sir破例,
俾我地遲d訓...
so我地成點幾先訓....
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2005-08-14 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|