| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 去左訓練營牙.. |
分類: 未分類 |
今日去左個訓練營..
7點4-5..小婷打黎...
我牙媽先叫我..勁驚牙
意為8點啦..好釆仲係
7點半姐~
起身第一時間打番比小婷
哈哈..小婷準備出門口啦
小婷上左我屋企啦..我同佢就
番學..出門口知前..
媽咪話一定有腸仔食牙..
我都覺得係...
坐車既時候..我同少閑姐
係咁茶"防曬"茶完再茶
宜家好怕曬黑..
去到~~
就係步橾牙..上次都係咁啦
玩左2個game..好似2個game
都係女仔贏先..哈哈
食飯啦..比媽咪估中左..
真係有腸仔"正PK"
d人走得7788就同牙亮
傾計...
(其實佢坐我張台食飯嫁)
係咁講宜家係學校d野..
哈哈~覺得馬sir有時係
學校好賤格(出自真心^^)
走個時..個個筷面都紅Q曬
我都係~~T^T
我對ALL STAR冇啦
d泥水正到我對ALL STAR
唔係牙嗎..新嫁~算la
番到屋企..
做番個面莫
(指係美白咩都得)
咁就過左一日啦~~哈哈!!
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 75 | »
|