今日8點幾起左身見咁早訓多會啦~一訓訓到10點幾
冇耐牙俊打我手提~同我傾計.佢講話:(xx雯佢琴晚1點幾2點打
比佢.佢牙媽話要見佢)我話:(咁你未見下佢啦~)........等等
下午同牙媽老豆去買送.出到去我同我牙媽
坐老豆車去左下面街市買再去上面街市買~咁我地3個個手提未 月費.牙媽比左$500我交(咁係下面街市上番上面街市坐車)
去到m記對面自已落左車.咁見頭先牙俊打來
我冇聽未打番比佢.傾傾傾!!去到交到$329得番$171
老豆問我d錢呢~我扮野話個個人冇比番我~後來老豆
冇再問我就自已拿(咁我就有$171啦)哈哈
食左飯先打比牙俊!!
|