唉~冇心情牙~考咁多日試..今日考英文.學校比
一小時多15分鐘 我用左9個字就做好啦.仲有d時間我就
好悶.自已都唔知點好~妖......我好憎榴槤D牙
我一on/佢on就係咁叫我比番野佢
我今日就用粗口鬧佢.點知佢鬧我8婆不過佢打錯字
佢打左白婆.笑Q死我 嘩哈哈