今焦先知朗原來係腳眼移位~~~~好彩叫佢睇跌打ja~~~
睇黎有人要請食飯la~~~
十點出左街"補課",之後去左傑度 打一陣機。跟手就出英皇補習連踏兩粒鐘好累。
p.s好好彩到2025為止都冇人有求救電話比我