2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


黑色星期五 分類: 未分類

今日真係黑色星期五

真倒霉

我今日超想打人呀

想視藝堂之前個個小息時

李x峰成日打呀紫

今次打出禍

呀紫哭啦

我地帶佢去同Miss Chan講...Miss就叫李x峰過去

之後我同呀紫去廁所洗面

呀紫哭到眼都紅哂

李xx成日踩鉛筆...就連學生證都係(超o爆)

我同你講李x峰你好刻人憎...吾怪得膠鐘同呀源都吾理你

你檢討下

lunCh果降我同呀紫無食10蚊飯盒

去左情濃坊食野

放學時我同呀餃飲野

間鋪頭服務態度差到爆炸

我係想問大家問題(只限2B班)

1.大家憎吾憎李x峰?

2.想5想調番之前個位?



2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


超想調位 分類: 未分類

今日有調左位

超慘

個位附近D人完全傾5到

加上吵到死

所以成日静静的

好想―個星期後調番之前個位

起碼可以傾―''振''句

午膳時傾傾下

我地講某個人

点知我地講時洪姨講左―句

好好......

(閱讀全文)



最新文章
過去vs現左
壓力大左
第1次當値
番學1段子
hey...最近...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
CK
Shan
szeman
水餃
泥膠
林囧源
琳妹妹
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 117
今日人氣: 1
累積人氣: 2277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed