今日真係黑色星期五
真倒霉
我今日超想打人呀
想視藝堂之前個個小息時
李x峰成日打呀紫
今次打出禍
呀紫哭啦
我地帶佢去同Miss Chan講...Miss就叫李x峰過去
之後我同呀紫去廁所洗面
呀紫哭到眼都紅哂
李xx成日踩鉛筆...就連學生證都係(超o爆)
我同你講李x峰你好刻人憎...吾怪得膠鐘同呀源都吾理你
你檢討下
lunCh果降我同呀紫無食10蚊飯盒
去左情濃坊食野
放學時我同呀餃飲野
間鋪頭服務態度差到爆炸
我係想問大家問題(只限2B班)
1.大家憎吾憎李x峰?
2.想5想調番之前個位?
|