|
|
|
2006 年 1 月 21 日 星期六 

|
|
勁好笑笑囉... 
|
|
琴日剪左頭髮...
唔知點好....
就當係一個新開始啦~
今日打羽毛球...
好好玩囉...
打完仲好笑...
周圍叫人令仔....
kai kai地...
冇出街...
本身想找邱架...
but唔知你手機...
bad~
|
|
刊登時間︰2006-01-21 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 239 | »
|