|
|
|
2005 年 10 月 6 日 星期四 

|
|
第一次的冷麵...? 
|
|
今日放左學同icey去左行街街...
超happy la~~
行左一陣...
同icey食左包麵麵...
佢話好好食...
我think...ok la~~^^
我想聽日都去呀
|
|
刊登時間︰2005-10-06 07:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 239 | »
|