2008 年 5 月 11 日 星期日  |
| 10~11/5 |
分類: 未分類 |
10/5
今日,,同hugo,,gary,,同埋阿ken去左TM,,
去左良景度睇hotcha~
點幾去到,,,食lunch -w-,,,
開始果陣,,hotcha冇乜fans,,
不過到佢出來果陣就多番d啦,,
不過我真係未見過一個咁少人ge活動loo.....
d人就算係見到Sherman or hotcha係台上面,,,
都唔會留低睇loo.....
跟住去左haircut,,
依,,,,次次剪完頭髮都露額頭,,,搞錯呀!!!
下次叫佢留番小小陰.....
11/5
today,,
都冇乜野搞啦~
Mother's day咁梗係同mum 慶祝啦~
只係食左個cheese cake咁就算啦....
不過,,,可能遲d買番份禮物俾佢啦~
|
| 發表時間:2008-05-11 07:21 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
| 9/5 |
分類: 未分類 |
攰死啦!!!!
番到hm完全成個人都散哂,,
一見到張床就即刻訓著....(可想而知我幾懶訓 xDD")
今日都冇乜特別ge野-3-,,
VA堂個陣,,
只係o係度傾1d about song gee野or 聽日去TM ge野,,
全日都過得好快,,
不過基本上上完8堂之後都已經好累,,
再+打波+行路番hm,,體力已經到左極點,,
再加埋唔知點解今日俾阿jade 督完之後成身都覺得有dd唔舒服....
算啦~都冇乜野gee~
仲有,,,
To Crysty : 祝你面試成功"!!要潮住自己gee目標進發呀~!!!!!
|
| 發表時間:2008-05-09 09:21 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 6~7/5 |
分類: 未分類 |
6/5
唉,,唔想提,,
一起身就發燒,,百幾度華氏....
晨咁早去左睇doctor,,but doctor遲到......
食完野成11點先番....
跟住就番番屋企,,
一訓就訓左成4粒鐘
個陣都2點幾......
so,,我累到連msn都冇on就走左去訓,,
估唔到gee就係,,連gary同hugo都冇番lo......
唔係真係咁岩得咁橋呀ma.......
不過,,,就係病gee呢日,,,我終於諗到我gee目標,,
so happi =] ,,得閒病下其實都ok好^^
7/5
今日,,,精神番好多啦!!!
o係school,,打完波再上PE 堂都得,,
PE lesson,, 對住班人真係O 哂咀loo
見波就衝...點踢波先,,,,咩料子呀家陣.....
so sorry aidan and keith,,
一個唔小心散到,,一個守龍果陣被我個波"散"中左隻腳,,
I am really really sorrii"" -w-
|
| 發表時間:2008-05-07 08:11 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 5 日 星期一  |
| 5/5 |
分類: 未分類 |
無無聊聊咁去左andy個blog度睇,,見到個問卷~
so,,我又走左去copy來做....
140條問題
001. 最近喜歡的人: 依家冇
002. 最近喜歡的食物:薯餅
003. 最近喜歡的飲品: juily sandy (唔知有冇串錯”)
004. 最近喜歡的電影:um…阿sa 拍果d loo
005. 最近喜歡的歌曲: Low
006. 最近喜歡的運動:…….籃球掛
007. 最近喜歡的地方:hm
008. 最近喜歡的事情:玩 ,,有咁盡,,玩到盡
009. 最近喜歡的朋友:that’s too mani” Gary, ken, namdy lo喺school ge話
010. 最近喜歡的品牌:Converse
011. 最近喜歡的課堂:English,,,唔聽過書- -
012. 最近喜歡的coffee:唔鍾意coffee
013. 最近喜歡的衣服顏色:黑色同埋白色
014. 最近喜歡外出的地方:中環,,銅鑼灣果邊
015. 最近喜歡獨自一人嗎:唔鍾意
016. 最近喜歡到m記還是kfc:KFC
[你試過]
017. 你試過因為一個人哭嗎?試過
018. 你試過傷害別人嗎:試過
019. 你試過玩弄感情嗎:冇,,想試”
020. 你試過愛上朋友的戀人嗎:冇掛,,點知邊個鍾意邊個啫
021. 你試過講大話嗎:試過
022. 你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎:未試過
023. 你試過心碎嗎?試過
024. 你試過愛一個人愛得很深嗎: …..未
026. 你試過暗戀別人嗎:試過掛~
027. 你試過怕愛上別人嗎:未
028. 你試過比人暗戀你嗎:我點知邊個暗戀我….
[你喜歡]
029. 喜歡貓或狗:狗''
030. 喜歡老鼠或4腳蛇:2樣都唔like
031. 喜歡可樂或是雪碧:可樂
032. 喜歡被吻的地方:下….咩問題來ga… O 左咀loo
033. 喜歡被抱嗎:very much~!
034. 喜歡什麼水果:西瓜
035. 喜歡的天氣:陰天不過唔落雨
036. 喜歡的國家:日本
037. 喜歡的明星:蔡卓妍
038. 喜歡的designer: ….冇
039. 喜歡的球星:冇
040. 喜歡的nba球星:冇
041. 喜歡的藝人:蔡卓妍lo,,同上面果題一樣
042. 喜歡的品牌:Converse
043. 喜歡的英文歌:Hollaback girl
044. 喜歡打日記或寫日記:打blog
045. 喜歡男生或女生: 女生
046. 喜歡什麼類型的男或女生:唔知gaa~
047. 喜歡牛奶嗎:嗯
048. 喜歡戀人對你說什麼:我好討厭你
049. 喜歡怎樣的戀人: 對我好掛~
[誰令你...]
050. 誰會把你弄哭:FD or家人....
051. 誰可以令你開心:FD
052. 誰可以令你改變:FD and 家人
053. 誰令你覺得煩厭: Mum
054. 誰令你放下尊嚴:朋友
055. 誰令你放棄自己:冇
056. 你的最長一段愛情:唔知~
057. 你的最短一段愛情:haha,,冇人會去計loo0
58. 你的最愛是誰:Fd
059. 你最懷念的一個吻:下…..冇波
060. 你最懷念的抱抱:媽媽的懷抱
061. 你最不想失去的一段愛情:um….
062. 你最想要一個怎樣的戀人:唔想要
063. 你是一個執著的人嗎:係!!!!” 掛….
064. 你自我中心嗎:唔會,,以前會
065. 你會幫助別人嗎:會
066. 你是好的情人嗎:唔係,,我好反賤gaa
067. 你是一個好的聆聽者嗎:嗯
068. 你會為戀人而跟朋友吵架嗎:睇下邊個岩lo
069. 你暗戀別人時,會告訴別人嗎: um..唔會掛~會gee話唔會係真係鍾意
070. 你相信會有一生一世的愛情嗎:鬼信
[你的朋友]
071. 你最信任的是誰:Gary'
072. 你最搞笑的朋友是誰:Jason 同阿Ken
073. 你最白痴的朋友:Winson
074. 你最肥的朋友:下….個個都咁瘦~!!
075. 你最瘦的朋友:Louis
076. 你跟誰番學:衫褲鞋襪
077. 最信你的朋友:唔知woo呢個真係
078. 識得最耐既朋友:呢班 gee話就xenia同Iris
079. 呢排有咩係最搞笑:好似冇乜
080. 最清楚你的朋友:唔知
081. 你最有錢的朋友:Gary 掛….
082. 你最記得邊幾個fd電話:Gary,Ken,Crysty,,Jason,Rita,,同埋八婆
[你最後的. . . ]
083. 你最後接誰的電話:唔記得
084. 你最後打給誰:Mum
085. 你最後吃了什麼:um,, noodles
086. 你最後飲了什麼:水
087. 你最後見到誰:Gary同阿Ken
088. 你最後跟誰出街:媽~
089. 你最後因為咩大笑:有人搞gag
090. 你最後買既野:noodles
091. 最後把你弄哭的是誰:呢排冇
092. 你最後msn/icq跟誰說話:…..唔知 ,,人lo
093. 你最後send message給誰:人
094. 你最後收到的message: 人
095. 你最後一個voice mail: Dad
096. 你最後聽的歌:Low
097. 你最後想起的是誰:Fd
098. 你最後講的粗口:………唔知
[你最想...]
099. 你最想吃什麼:野食
100. 你最想跟誰在一起:FD
101. 你最想去哪裡:hm
102. 你最想忘記的事:過去的事
103. 你最想跟誰見面:FD
104. 你最想做什麼:做hw
105. 你最想買的東西:野飲
106. 你最想得到什麼:好都野都得到左ga啦波….psp又有,,nds又有,,電腦都有…咁我仲想要咩呢??!
107. 你最想扔掉什麼:廢紙
108. 你最想吃的雪糕:”吃緊掉”雪糕
109. 你最想看的電影:um,,,呢排….鐵甲奇俠lo
[你...]
110. 你最喜歡什麼顏色:黑白
111. 你的戀人是誰:冇
112. 你一天用多少時間睡覺:8小時
113. 你一天用多少時間看電視:2小時
114. 你一天用多少時間講電話:1小時掛
115. 你一天用多少時間玩電腦:Fd 大哂,,msn時間一定超過24個鐘!!!
116. 你一天用多少時間出街:冇乜
117. 你經常跟誰講電話:冇~
118. 你最討厭別人對你做什麼:講粗口
119. 你有沒有做一些後悔的事:有….
120. 你最憎自己什麼:發脾氣
121. 你遇過最傷心的事:….有話咩最唔最傷ge
122. 你最掛住:FD
123. 你有沒有暗戀對象:有掛~
124. 你的暗戀對象知道你暗戀她嗎:知知地又唔多知
125. 你會把唔開心掩飾起來嗎:唔會~梗係要發洩ga啦!!!
126. 你會用什麼動物比喻自己:”企中間果個係長頸鹿!!!”
127. 你會用什麼詞語形容自己:唔知點形容
128. 你感到孤獨時會做什麼:無助掛
129. 你會跟別人分享你的快樂嗎:會
130. 你最貴的一對鞋是:冇最貴
131. 你最貴的一件衫是:冇最貴"
132. 你最貴的袋是:冇
133. 你save左幾多人電話:10個~20個度
134. 你的床上有什麼:枕頭,,被,,同埋psp
135. 你會發脾氣嗎:會
136. 你的短期目標:成績好
137. 你的長期目標:成績好
138. 現在時間:6:20 pm
139. 你用了多少時間完成:30分鐘
140. 是誰send給你:我copy andy個blog ga''
做完啦∼鍾意gee,,你地都囉去做啦~ |
| 發表時間:2008-05-05 06:19 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 5 月 3 日 星期六  |
| 3/5 |
分類: 未分類 |
今日,,,hugo的一個call,,
gary,,ken同埋我就係咁樣出左TM啦....
去到又冇咩野做woo,,,hugo又唔係陪我地....
跟住我同gary同阿ken就去左M記食lunch,,
食完果陣,,hugo先call番我地.....
跟住先一齊行,,,去左睇3,,買雪糕- -
fingercross d 衫真係貴到mum叫咩名都唔記得*3*
行到4點幾,,,之後我地就搭番輕鐡番hm laa.
|
| 發表時間:2008-05-03 09:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | » |
|