| |
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: c.M 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區
More... | |
| |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
| |
| 最 新 日 誌 |
|
|
| |
|
~~C.M. plz~~ |
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| |
| |
 |
最近沒有訪客
文章總數: 178
留言總數: 279
今日人氣: 0
累積人氣: 3206 | |
 |
2008 年 1 月 5 日 星期六  | |
|
|
今日係康文盃軟排比賽..[女仔]
我地7:40 係學校門口等..
去到好多人...
比賽開始lu..
打左8定9場//嬴哂..
勁!! 有D係31比7..有D係31比21..
嬴左宣小..[姐係令冠軍]
個個都開心到癲左
個冠軍盃超大個呀!!
之後8:30返到屋企....赲!!
><><><><><><><><><><><><><
聽日到男仔比賽喇..
但係無人去幫佢地打氣..
唔知佢地會打成點呢
希望佢地一開始唔洗對強隊喇
如果唔係一定死得..
祝佢地好運!!
| | |
|
|
|
 |
2008 年 1 月 3 日 星期四  | |
|
|
今日7:30 返學校練波..[[ 凍 ]]
咪着左自己件褸lor..
[高主任話比我地着嫁!!]
之後..上禮堂集隊..行過校長身邊.
佢見到我着自己D褸..叫我停低..
我一於小理...行左去..采佢都傻..
集完隊...所有着自己褸o既人都比佢話..
佢仲話聽日再見到我地着就記名..
返到課室..[無着褸的]
岑老師行黎我身邊..同我講..
"着反褸喇..小心冷親呀!!"
__________________________
一D老師同主任話可能着..
校長又話唔可能..算點..
無校褸..唔通叫我買咩..
咪又係着得果個幾星期..
梗膠嫁.. | | |
|
|
|
 |
2008 年 1 月 2 日 星期三  | |
|
|
今日係2008年第1日返學..
好凍呀!!
凍到我個咀都變左紫色喇..
大家要小心身體喔!!唔好冷親..
一早返到學校..個個都係咁震..
仲狂咁問其他班借褸...
小息..個個都講去camp D野...狂笑..
><><><><><><><><><><><><
08年喇``希望大家"心想事成" "身體健康" 喇!!
bibi`` | | |
|
|
|
 |
2007 年 12 月 31 日 星期一  | |
|
|
今日..7:30 集合..
有好多人遲到..死得...
要做50下sit up/掌上x..
之後又話動作唔好..個個都要做掌上x..
死左..
之後玩果個"信任天梯"
見到 lmc好驚驚,, xD
而我...成日人震哂..D人都feel 到.. -3-
><><><><><><><><><><><><><><><
金句:
1. 我個咀夠唔夠性感呀?!
2. 我個嘟好痕呀..
3. 我張美麗o既枱呀..
4. 我隻眼夠唔夠電呀?!
5. 小山丘之呀月.. | | |
|
|
|
 |
2007 年 12 月 30 日 星期日  | |
|
|
今日又係camp..6:00起身諗住洗頭..
點知..得凍水..慘!!
7:30 跑個15個圈lu..
好采...周姑娘求情..跑2個姐..
等我仲着定短褲跑tim..凍死..
個人係凍到震嫁 -3-
......................................................
夜行:
行單車陘..
個呀sir 同我地講:
要行15-20 分鐘..之後會見到分叉路..
行中間個條..之後會入到1條邨..[無人住的]
仲有幾間小屋///仲有狗.. 好可怕!!
到我行lu..Happy !nG..
我行左4-5分鐘到..去到一個平台..
有個呀sir同我講:你已經行完喇.
我O 哂..原來之前講個D野都係昆我地..
[有2個男仔喊bo...xDD]
凍死..夜晚開P.. | | |
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »
|