Tyy_Cindy : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

   
 
C.M [[灰色地帶]]
睇完要留cm 喔!!
 
 
我 的 資 料

 

 

 

暱稱: c.M
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
 
 
 
 
 
 
More...
 
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最 新 日 誌
轉blog//
咁令o既美勞..
罰企..
升中申請表..
Pizza Hut
 

          ~~C.M. plz~~

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
 
 
RSS Feed

最近沒有訪客

文章總數: 178
留言總數: 279
今日人氣: 0
累積人氣: 3206

2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天
   
康文盃!

今日係康文盃軟排比賽..[女仔]

我地7:40 係學校門口等..

去到好多人...

比賽開始lu..

打左8定9場//嬴哂..

勁!! 有D係31比7..有D係31比21..

嬴左宣小..[姐係令冠軍]

個個都開心到癲左

個冠軍盃超大個呀!!

之後8:30返到屋企....赲!!

><><><><><><><><><><><><><

聽日到男仔比賽喇..

但係無人去幫佢地打氣..

唔知佢地會打成點呢

希望佢地一開始唔洗對強隊喇

如果唔係一定死得..

祝佢地好運!!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天
   
第一次比校長話..

今日7:30 返學校練波..[[ 凍 ]]

咪着左自己件褸lor..

[高主任話比我地着嫁!!]

之後..上禮堂集隊..行過校長身邊.

佢見到我着自己D褸..叫我停低..

我一於小理...行左去..采佢都傻..

集完隊...所有着自己褸o既人都比佢話..

佢仲話聽日再見到我地着就記名..

返到課室..[無着褸的]

岑老師行黎我身邊..同我講..

"着反褸喇..小心冷親呀!!"

__________________________

一D老師同主任話可能着..

校長又話唔可能..算點..

無校褸..唔通叫我買咩..

咪又係着得果個幾星期..

梗膠嫁..

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天
   
08年第1日返學..

今日係2008年第1日返學..

好凍呀!!

凍到我個咀都變左紫色喇..

大家要小心身體喔!!唔好冷親..

一早返到學校..個個都係咁震..

仲狂咁問其他班借褸...

小息..個個都講去camp D野...狂笑..

><><><><><><><><><><><><

08年喇``希望大家"心想事成" "身體健康" 喇!!

bibi``

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天
   
camp 3

今日..7:30 集合..

有好多人遲到..死得...

要做50下sit up/掌上x..

之後又話動作唔好..個個都要做掌上x..

死左..

之後玩果個"信任天梯"

見到 lmc好驚驚,, xD

而我...成日人震哂..D人都feel 到.. -3-

><><><><><><><><><><><><><><><

金句:

1. 我個咀夠唔夠性感呀?!

2. 我個嘟好痕呀..

3. 我張美麗o既枱呀..

4. 我隻眼夠唔夠電呀?!

5. 小山丘之呀月..

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天
   
camp 2

今日又係camp..6:00起身諗住洗頭..

點知..得凍水..慘!!

7:30 跑個15個圈lu..

好采...周姑娘求情..跑2個姐..

等我仲着定短褲跑tim..凍死..

個人係凍到震嫁 -3-

......................................................

夜行:

行單車陘..

個呀sir 同我地講:

要行15-20 分鐘..之後會見到分叉路..

行中間個條..之後會入到1條邨..[無人住的]

仲有幾間小屋///仲有狗.. 好可怕!!

到我行lu..Happy !nG..

我行左4-5分鐘到..去到一個平台..

有個呀sir同我講:你已經行完喇.

我O 哂..原來之前講個D野都係昆我地..

[有2個男仔喊bo...xDD]

凍死..夜晚開P..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »