ToMmY's blog
不管有沒有以後
但願陪你到最後
UTENG
暱稱: ° TOMMY -}
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
TIMES
最新文章
校運會?得個桔
2009-11-29
人生第一份糧!
腳殘
2009-10-16
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 234
今日人氣: 52
累積人氣: 8008
2008 年 8 月 7 日  星期四   晴天

難忘的七夕 分類: 未分類

呢個七夕真係夠哂難忘 ..今日七夕  我娘子今日話悶  想早D 出街  咁我食完野就打比佢啦" 跟住佢就叫我出街  出街之前佢就係咁叫我記住帶隻匙羹  咁我當然係咁問點解啦 "邊有人出街帶隻嫁 對不對!?" 但係佢就係咁叫我唔好問點解"咁我帶埋隻羹出左泥  之後去到佢屋企樓下等佢  見佢拎住袋野我終於醒起之前佢問過我想食咩甜品  咁就更係想食D 難到唔難又好食嫁啦  跟住佢就話我邊識整牙"咁我咪話又簡單既芒果布丁開始先囉  咁我更係無諗過佢真係會整比我食嫁啦  再之後又過多幾日  都差唔多音訊全無-W-"點知到左七夕果日  真係有個雞那咁大既芒果布丁係面前!! 雖然我係男人  咁男人都有感情+MA 對不對"  咁我就更係感動到好似傻豬豬咁啦"真係唔係講笑  咁大個仔都未食過咁狠好味既芒果布丁 !!"真係唔係講笑  原來呢個芒果布丁做左大拿拿兩個芒果!!"親手做+埋兩個芒果想唔甜都難啦 HE-W-"  之後我地就一齊去影貼紙相 "貼紙相既內容就自己諗啦" HE-W-"""""""再之後我地就去睇戲  睇完之後我就送埋娘子之後就後左屋K LU  總之果日兩個都甜到傻豬豬咁啦-W-""""""    THE END"

發表時間:2008-08-10 10:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 UTENG 的日誌)


lovesiubo 於 2008-10-21 10:40 PM 發表:
SweeT到尒..
Cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ws52043130 於 2008-08-19 01:18 AM 發表:
哈...cm~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KKCHEONG 於 2008-08-18 11:31 PM 發表:
裕庭~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



肥MA 於 2008-08-13 06:11 AM 發表:
甘我9月9日你又比D咩我呀~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chocho61 於 2008-08-11 08:16 PM 發表:
=..= of cause'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san621 於 2008-08-11 07:43 AM 發表:
想死啊..
甜到笑啦而十...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

或多或小啦 HE-W-"
Posted at 2008-08-11 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chocho61 於 2008-08-10 11:32 PM 發表:
梗係好味La,,(-=-)敢話唔好味咩~

-U- FK U FOREVER HONEY .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]