| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 17 日 星期三 
| 2009-06-17 |
分類: 未分類 |
好多日無打BLOG LU...
皆因呢幾日都落大雨...
係尋日先好番小小...
所以同左兩個FD 去左威記...."
跟住當中發生左一D 小插曲 ...真係笑到我企左係到..."
跟住再坐船....坐完今次船之後..我覺得我真係係時侯好好進修下我既英文了..."
至於考試既成績...今段都應該OK 一般 麻麻既...."
唉...真係好驚升唔到班....大拿拿一年青春...."
而家真係後悔當初頭三段唔努力....唉...."
|
| 發表時間:2009-06-17 12:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wa_wOo 於 2009-06-17 01:04 PM 發表:
我大大話話都幫左你一段, 你升唔到班,用十字死光殺死你~~
|
|
|
RAINU 於 2009-06-17 12:33 PM 發表:
你知就好la'
|
|