ToMmY's blog
不管有沒有以後
但願陪你到最後
UTENG
暱稱: ° TOMMY -}
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
TIMES
最新文章
校運會?得個桔
2009-11-29
人生第一份糧!
腳殘
2009-10-16
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 234
今日人氣: 12
累積人氣: 8069
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天

2009-07-27 分類: 未分類

呢輪差不多都係係老豆鋪頭到度過"
係唯一唔同就係多左隻狗..."
只於隻狗既來源就有段故既"
有一天..我老豆上上下網就見到呢隻狗"
個狗主諗住唔要隻狗...同埋隻狗又生滋"
咁都預左送去狗房嫁NA..."
跟住就比我老豆見到...跟住佢就話"
唉...生滋...送去狗房都肯定無人要嫁NA.."
不如我要左佢NA..."
跟住就係咁...就要左隻懶玩到MAMA 聲既狗..."
話就話佢要...實則我對住隻狗仲多過我老豆對住隻狗.."
唉..家陣隻衰狗D 大小二便全部都係我搞店..."
你都咪話唔煩..."
不過遲早都要比人嫁NA...到我第時番學果時"
皆因我要番學..老豆要番工..所以會由我娘親睇鋪.."
BUT 我娘親十分討厭養狗的說....成日都話臭臭臭.."
總之...希望我番學之前有人肯收養佢NA..."
其實生滋都唔係話太嚴重.."
有心養果D 先好搵我下.."
ps:唔好諗住玩玩下 真係要對住狗負責任果D"

發表時間:2009-07-27 07:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 UTENG 的日誌)


grandv13442 於 2009-08-07 10:19 PM 發表:
隻奇幾得意啊 哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LAO_KAKEI 於 2009-07-31 10:59 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathyloving 於 2009-07-29 10:30 PM 發表:
散步去!!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chocho61 於 2009-07-29 09:50 PM 發表:
就係黎隻狗 攪到我病得仲西利!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andrew415 於 2009-07-29 12:45 AM 發表:
我想...
但係..
屋企人好似五比~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



play 於 2009-07-28 07:26 PM 發表:
喂,你5要GE話比我,我要
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aobobo519 於 2009-07-28 02:57 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelcarla 於 2009-07-28 12:04 AM 發表:
可憐的小狗..
又比人拋棄.. =[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



REDKAKA 於 2009-07-27 08:03 PM 發表:
No.1 ^^ CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]