| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 27 日 星期一 
| 2009-07-27 |
分類: 未分類 |
呢輪差不多都係係老豆鋪頭到度過"
係唯一唔同就係多左隻狗..."
只於隻狗既來源就有段故既"
有一天..我老豆上上下網就見到呢隻狗"
個狗主諗住唔要隻狗...同埋隻狗又生滋"
咁都預左送去狗房嫁NA..."
跟住就比我老豆見到...跟住佢就話"
唉...生滋...送去狗房都肯定無人要嫁NA.."
不如我要左佢NA..."
跟住就係咁...就要左隻懶玩到MAMA 聲既狗..."
話就話佢要...實則我對住隻狗仲多過我老豆對住隻狗.."
唉..家陣隻衰狗D 大小二便全部都係我搞店..."
你都咪話唔煩..."
不過遲早都要比人嫁NA...到我第時番學果時"
皆因我要番學..老豆要番工..所以會由我娘親睇鋪.."
BUT 我娘親十分討厭養狗的說....成日都話臭臭臭.."
總之...希望我番學之前有人肯收養佢NA..."
其實生滋都唔係話太嚴重.."
有心養果D 先好搵我下.."
ps:唔好諗住玩玩下 真係要對住狗負責任果D"

|
| 發表時間:2009-07-27 07:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
play 於 2009-07-28 07:26 PM 發表:
喂,你5要GE話比我,我要
|
|