| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 14 日 星期五 
| 2009-08-14 |
分類: 未分類 |
今日叫左馬小姐出泥幫下眼買野"
一同佢出親街真係...出血.."
佢個都唔知咩胃...成個黑洞咁-...-"
女仔泥講你都真係...大食!"XD"
去完雲南..又去禮記.."
都真係唔知羅生平時點養你..XD"
不過好彩你D 議見都仲有DD 用..都仲抵番小小..XD"
件野都算不過不失NA..XD"
正..仲有2日就去HK XD"
16號出發a_a"
唉...不過去完一番泥就要諗D 暑期功課.."
不過由於作文都成二千幾字..."
仲有英/數兩科"
因此...我都係選擇左放棄 "XD"
|
| 發表時間:2009-08-15 12:33 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
都係NA.."
- 唔好咁大期望XD" Posted at 2009-08-15 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你最好唔好咁大期望 XD" Posted at 2009-08-15 12:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|