ToMmY's blog
不管有沒有以後
但願陪你到最後
UTENG
暱稱: ° TOMMY -}
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
TIMES
最新文章
校運會?得個桔
2009-11-29
人生第一份糧!
腳殘
2009-10-16
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 234
今日人氣: 2
累積人氣: 8021
2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天

2009-08-14 分類: 未分類

 

今日叫左馬小姐出泥幫下眼買野"
一同佢出親街真係...出血.."
佢個都唔知咩胃...成個黑洞咁-...-"

女仔泥講你都真係...大食!"XD"
去完雲南..又去禮記.."
都真係唔知羅生平時點養你..XD"
不過好彩你D 議見都仲有DD 用..都仲抵番小小..XD"
件野都算不過不失NA..XD"
正..仲有2日就去HK XD"
16號出發a_a"
唉...不過去完一番泥就要諗D 暑期功課.."
不過由於作文都成二千幾字..."
仲有英/數兩科"
因此...我都係選擇左放棄"XD"

發表時間:2009-08-15 12:33 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 UTENG 的日誌)


momokoanka 於 2009-08-15 06:03 PM 發表:
^^ 我都要手信~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都係NA.."
-  唔好咁大期望XD"
Posted at 2009-08-15 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angelcarla 於 2009-08-15 12:44 AM 發表:
多謝表哥份手信! XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你最好唔好咁大期望 XD"
Posted at 2009-08-15 12:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]