ToMmY's blog
不管有沒有以後
但願陪你到最後
UTENG
暱稱: ° TOMMY -}
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
TIMES
最新文章
校運會?得個桔
2009-11-29
人生第一份糧!
腳殘
2009-10-16
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 234
今日人氣: 33
累積人氣: 8052
2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天

高一丙飯局 分類: 未分類

尋晚12號
我同我地高一丙果班D 同學食飯
呵...開頭幾驚10個都唔夠人泥
點知林尾成14 15個係到XD
唉..真係好懷念我地班有講有笑果段日子
都好耐無一齊食飯NA...
不過大家都仲係咁活潑XD
諗番起餐飯同而家個班真係兩個世界
尋晚真係食得幾鬼開心
笑到A...不過我竟然比人話我著到成個牙伯咁囉!
真係丫...著得斯文D 又要比人話我似牙伯
TEHN 因為我有D 事要做走...
不過衰就衰在有D 唔得閒泥

有D 又要番工
不過麻...來日方長XD
下次有機會再食過NA.."
尋晚真係好鬼開心嫁O者...不過下次再食一定要齊人下XD"

發表時間:2009-09-13 02:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 UTENG 的日誌)


atmpfg 於 2009-09-16 08:12 AM 發表:
a伯 係你就係你la
有咩事a??a伯去溝女咋下?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



grandv13442 於 2009-09-14 11:24 PM 發表:
SORRy 有d事 下次一定食到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

約定你下XD"
Posted at 2009-09-15 11:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sasuke131488 於 2009-09-14 04:01 PM 發表:
我去左睇煙花喔@@
你地琴晚食到幾點??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都去左睇IN 花
-  SO 我都唔知食到幾點XD"
Posted at 2009-09-15 11:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kInG_ChaN711 於 2009-09-13 10:24 PM 發表:
牙伯 今日行 高士德做咩呀= =哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

作死你-.-"
Posted at 2009-09-13 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fly123 於 2009-09-13 08:20 PM 發表:
haha呀伯
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

飛姐唔準笑下-.-+
Posted at 2009-09-13 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oswei 於 2009-09-13 03:15 PM 發表:
你真系老左啦
我下次一定梨
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能NA XD
-  唔係一定泥 係一定要泥XD"
Posted at 2009-09-13 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小丸子 於 2009-09-13 03:13 PM 發表:
咁你真係著到好似呀伯呀ma,
個個都係咁講既~
人少少米認左佢lo,....庭伯~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

再三強調
-  係斯文-.-!!"
Posted at 2009-09-13 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



macaothe 於 2009-09-13 02:31 PM 發表:
唉..睇梨你地玩得幾開心bo'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都真係幾開心嫁
- 下次NA 下次再去要齊人D!"
Posted at 2009-09-13 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]