| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 9 月 13 日 星期日 
| 高一丙飯局 |
分類: 未分類 |
尋晚12號
我同我地高一丙果班D 同學食飯
呵...開頭幾驚10個都唔夠人泥
點知林尾成14 15個係到XD
唉..真係好懷念我地班有講有笑果段日子
都好耐無一齊食飯NA...
不過大家都仲係咁活潑XD
諗番起餐飯同而家個班真係兩個世界
尋晚真係食得幾鬼開心
笑到A...不過我竟然比人話我著到成個牙伯咁囉!
真係丫...著得斯文D 又要比人話我似牙伯
TEHN 因為我有D 事要做走...
不過衰就衰在有D 唔得閒泥
有D 又要番工
不過麻...來日方長XD
下次有機會再食過NA.."
尋晚真係好鬼開心嫁O者...不過下次再食一定要齊人下XD"
|
| 發表時間:2009-09-13 02:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
atmpfg 於 2009-09-16 08:12 AM 發表:
a伯 係你就係你la 有咩事a??a伯去溝女咋下?
|
網主回覆
約定你下XD" Posted at 2009-09-15 11:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都去左睇IN 花
- SO 我都唔知食到幾點XD" Posted at 2009-09-15 11:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
作死你-.-" Posted at 2009-09-13 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fly123 於 2009-09-13 08:20 PM 發表:
haha呀伯
|
網主回覆
飛姐唔準笑下-.-+ Posted at 2009-09-13 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
oswei 於 2009-09-13 03:15 PM 發表:
你真系老左啦 我下次一定梨
|
網主回覆
可能NA XD
- 唔係一定泥 係一定要泥XD" Posted at 2009-09-13 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小丸子 於 2009-09-13 03:13 PM 發表:
咁你真係著到好似呀伯呀ma, 個個都係咁講既~ 人少少米認左佢lo,....庭伯~
|
網主回覆
再三強調
- 係斯文-.-!!" Posted at 2009-09-13 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都真係幾開心嫁
- 下次NA 下次再去要齊人D!" Posted at 2009-09-13 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|