ToMmY's blog
不管有沒有以後
但願陪你到最後
UTENG
暱稱: ° TOMMY -}
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
TIMES
最新文章
校運會?得個桔
2009-11-29
人生第一份糧!
腳殘
2009-10-16
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 234
今日人氣: 31
累積人氣: 8088
2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天

2009-09-21 分類: 未分類

唉..
呢輪日日放學都無所事事
搞到唔知點解好想搵番份工

有無人介紹番份比我!?
至於番學...
同D 同學仔的感覺也不錯
仲有時間唔中得閒會打下波仔TIM
實則我發覺我地班其實都應該好玩得
我諗遲下熟D 都應該OK 好玩既..
不過至於D 堂就真係頗為悶NA...
唉...有陣時連埋果D 堂仲死
英文:個MISS 婆媽到想死
中文:悶到眼訓到死
數學:唔識同D 數字溝通 不過牙山哥好彩間唔中都爆一兩句出泥搞下笑
體育:真係係搵命搏 -.-+
唉..不過算NA...慢慢都要慣..盡人事唔訓係NA XD"
記住有工介紹下我 THX XD"

發表時間:2009-09-21 06:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 UTENG 的日誌)


weakSIUAKI 於 2009-09-26 05:02 PM 發表:
山哥真係得意到無人有lo..
雖然佢有時鬧人鬧得有點無理取鬧~
但係我都係好好好好好中2 佢.
我地當晒佢係爸爸~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都真係幾得意既
不過我又未話當佢係BABA 咁嚴重 XD"
Posted at 2009-09-29 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



weakSIUAKI 於 2009-09-22 04:35 PM 發表:
山哥梗係搞笑啦....你估浪得虛名架咩:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對A 對A
我特別鍾意佢凸起個肚南笑果時個樣XD"
Posted at 2009-09-22 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angelcarla 於 2009-09-21 08:35 PM 發表:
數字,,?
你唔係由小學到中學都要補考Gar Me? XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得岩丫!
不過都要扮下野+麻XD"
Posted at 2009-09-22 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miki_l 於 2009-09-21 08:35 PM 發表:
你唔係日日放學都要趕返鄉下耕田既咩,,
haha...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放牛TIM A-.-+
Posted at 2009-09-22 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nicole_about 於 2009-09-21 06:17 PM 發表:
...QUESTION BOY...
.......李國雄是變態....
.....李國雄是變態......
...李國雄是變態..
...我介紹我現在的工作給你好嗎?^^ 賣童裝...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....教青局....
....教青局.....
...教青局.....XD
有我唔區A..我好有愛心嫁XDDD"
 
 
 
Posted at 2009-09-22 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]