| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 9 月 21 日 星期一 
| 2009-09-21 |
分類: 未分類 |
唉..
呢輪日日放學都無所事事
搞到唔知點解好想搵番份工
有無人介紹番份比我!?
至於番學...
同D 同學仔的感覺也不錯
仲有時間唔中得閒會打下波仔TIM
實則我發覺我地班其實都應該好玩得
我諗遲下熟D 都應該OK 好玩既..
不過至於D 堂就真係頗為悶NA...
唉...有陣時連埋果D 堂仲死
英文:個MISS 婆媽到想死
中文:悶到眼訓到死
數學:唔識同D 數字溝通 不過牙山哥好彩間唔中都爆一兩句出泥搞下笑
體育:真係係搵命搏 -.-+
唉..不過算NA...慢慢都要慣..盡人事唔訓係NA XD"
記住有工介紹下我 THX XD"
|
| 發表時間:2009-09-21 06:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
山哥真係得意到無人有lo.. 雖然佢有時鬧人鬧得有點無理取鬧~ 但係我都係好好好好好中2 佢. 我地當晒佢係爸爸~!
|
網主回覆
都真係幾得意既
不過我又未話當佢係BABA 咁嚴重 XD"
Posted at 2009-09-29 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
對A 對A
我特別鍾意佢凸起個肚南笑果時個樣XD" Posted at 2009-09-22 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
數字,,? 你唔係由小學到中學都要補考Gar Me? XD
|
網主回覆
講得岩丫!
不過都要扮下野+麻XD" Posted at 2009-09-22 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Miki_l 於 2009-09-21 08:35 PM 發表:
你唔係日日放學都要趕返鄉下耕田既咩,, haha...
|
網主回覆
放牛TIM A-.-+ Posted at 2009-09-22 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
...QUESTION BOY... .......李國雄是變態.... .....李國雄是變態...... ...李國雄是變態.. ...我介紹我現在的工作給你好嗎?^^ 賣童裝...
|
網主回覆
.....教青局....
....教青局.....
...教青局.....XD
有我唔區A..我好有愛心嫁XDDD"
Posted at 2009-09-22 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|