| Today is:2007 年 2 月 15 日 星期四 |
|
2007-02-15 |
|
琴日係情人節
有開心...有唔開心
開心就係收到好多朱古力
起碼比上年多""
唔開心既就係......唔係咁想講
但係我知道你地係好關心我
雖然好小人知道咩事
但係我覺得有D開心 =]
多謝你們 =]
放學之後就BBQ
買野都買成粒半鐘 xDDDDDD
之後就開始啦
食到飽飽LOR""
YANT哥勁HIGH""
狂唱歌 xDDDDDD
12點到就走LOR
補反一句先::[情人節大快樂""]
愛一個上一課
像有感情 到天星 看風景
他似無還有偏卻 不承認
為了此人 算初戀 太高興
失去承受更悲傷的本領
然後遇著 我至今的經典
曾緊張得似應戰 一晚渡無限風險
然後漸漸 沉重到 不願見
人會變 情會厭 從沒甚麼保險
*誰擔保可不可 有一個愛一個
為何我不可 值得好點結果
即使悔恨又如何 別離得多不痛楚
其實帶淚都該慶賀 失戀不怕多
多得天的許可 愛一個上多一課
自由也不錯 被吹熄的愛火
光影總算照亮過 想開心如何懶惰
無謂算盡機關只要情動 也不敢錯過*
逃避寂寞 期待吃喝玩樂
談得多戀愛更覺 不領會何謂快樂
誰是玩伴 誰是愛的幻覺
誰與我 能永遠 留在夢中天國
REPEAT*
|
|
Time:2007-02-15 10:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Today is:2007 年 2 月 12 日 星期一 |
|
2007-02-12 |
|
-琴日打掃
-現在十分支力呢
-今日都冇咩野
[[--吳尊好令仔""又可愛""____]]

|
|
Time:2007-02-12 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 65 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|