今日可以凍彊一個人喇-3-"
凍到我今日成日係到震.......-3-"
MATH到E+都未請到人- -"
我地都唔係好難教姐,,,,'
呢任已經係第5任- -
5個月請5個人HAHA""
如果係咁MATH唔合格都好正常姐KAKA
今朝返學,,,行行下冇啦啦有個男仔係到阻左我行路
緊住我即刻啤住左佢^^:
佢就走左啦,,呵呵-3-
冇啦啦係到阻住人行
好玩嗎!?
上堂又係有4堂唔洗上
開心死我,,
其中一堂係MISS CHAN CHAN哇
終於有一堂唔洗對住佢個對眼啦~
開心開心
夜晚姑姐佢地黎左啦
妹妹係到狂喂我-3-
我就次次都勁無奈喂返佢- -
唉...><
分類: 未分類 | | |