頭兩堂都冇咩野喎....
上I.S堂ge時候
D人係到爆笑----老師係到講性教育呀~
佢係到講個D細胞,,又比D野我地睇
睇左交配啦~BB啦~精子卵子啦--Xdd
睇埋DNA,,D男仔係到狂笑= =尷尬呢...>-<
之後就係中文同普通話呢
中文都好D,,普通話就.....
之後食飯
落左去睇人打籃球比賽
愛迪生社WIN左
之後上通識通識MATH= =
雖然好悶,,不過因為有野比我搞SO,,唔悶,,呵呵
B琪佢盒糖開唔到呢
大約用左幾個人幫手
緊住我地就傳黎傳去搞啦
去到我個到ge時候
我見到有兩總未刺穿ge'聾'
緊住我隨手拎左支筆
超大力敢吉落去
就穿左lu,,緊住我就即刻問B琪借把介刀黎据
介左個聾,,之後再經過幾位人士ge幫手搞開佢,,
就拎到褢面D糖lu^^
辛苦呢~
分類: 未分類 |