今朝早鬼敢早就起左身
平時返學唔知點解就好想訓
緊住放假又敢早就起左身
我都有問題ge^^
一起身冇野做就開電腦諗住連番D熱舞
(成個禮拜冇玩啦~再唔連番就好差架LA~
如果好差敢就唔配E+21級ge我LA~^^)
差唔多連到ge時候,,翼都係玩到起興ge時候
屋企人又叫我去飲茶....
勁唔開心囉
好采佢地比左$80^^
緊住又唔想番屋企
就去左圖書館,,成本書比我睇曬都未到打排球ge時候....
緊住週圍行,,好唔容易先到打排球ge時候
點知打到隻腳都好似唔係自己ge敢
狂係到連"左右左"之後\\跳//
有問題....>3<
完左之後牛油黎接我放學同我地去寶康
夜晚冇野做T^T
分類: 未分類 |