今日....
原先好鬼開心!!.....
...
不過發生d野
5想再提.....
已成過去
.....
今日派成績表.....
==
緊張死la.....
上學期...有三科5合格=死左半條人名
下學期...有兩科5合格=比上次好d....不過都係死左!!
....
今年有3個優點!!
=都5開心!!
最後=都升到班~~
......
xx,你5好5開心....
我想你既父母會體諒你既!!
放心.....la
就當今次係教訓囉@.@
下次要小心d la